Pitanja i odgovori - G Store & Repair doo

 

Najčešće Postavljana Pitanja



Kako kupiti proizvod?

 

Biranje proizvoda

Kada pronađete željeni proizvod kliknite na Dodajte u korpu. Bićete preusmereni na stranicu Korpa za kupovinu, gde ćete moći da vidite sve proizvode koji se nalaze u korpi, promenite količinu proizvoda, uklonite jedan ili više proizvoda iz svoje korpe za kupovinu. Ukoliko želite da se vratite nazad i kupite još neki proizvod, kliknite na Nastavite kupovinu.

Informacije o isporuci

Kliknite na dugme Potvrdite da završite naručivanje. Ukoliko ste novi korisnik potrebno je da kreirate nalog popunjavanjem sledećeg formulara. Prijava će trajati 1-2 minuta, i nakon toga ćete biti u mogućnosti da izvršite naručivanje. Ukoliko se adresa za isporuku ne poklapa sa adresom za naplatu, molimo izaberite Unesite novu adresu za isporuku opciju i unesite ostale neophodne informacije.

Zaključite naručivanje

Da biste izvršili naručivanje, molimo izaberite željeni način plaćanja i koristite polje Komentari da unesete dodatne informacije. Ukoliko se slažete sa Uslovima korišćenja, kliknite na Naruči kako biste prešli na sledeći korak. U zavisnosti od detalja porudžbine i dostupnih mogućnosti možda će biti potrebno da izaberete način isporuke koji uključuje određene troškove. Proverite sve troškove isporuke pre zaključivanja porudžbine.


Kako otkazati kupovinu?

 
Pozovite naš kontakt centar na 011 260 38 96 i sa agentima prodaje dogovrite otkazivanje porudžbine.

Kako otvoriti nalog?

 

Potrebno je samo da u odeljku Registuj Se u polje E-mail unesete Vašu mail adresu, a u polje Password unesete željenu šifru. Automatski ćete biti ulogovani, a na mail će Vam stići potvrda o pravljenju naloga.

Kako da vratim proizvod?

 

Ukoliko Vam se proizvod ne sviđa ili iz bilo kog drugog razloga u prih 14 dana želite da vratite proizvod koji ste kupili, treba da ga pošaljete na našu adresu o Vašem trošku, a mi ćemo po prijemu proizvoda i proveri da je sve u stanju kao i kad ste ga kupili, izvršiti povrat sredstava na Vaš žiro raćun.

Da li dajemo garanciju?

 

Na sve proizvode koje prodajemo dajemo garanciju.

Kako se vrši plaćanje?

 

Plaćanje se vrši po pouzeću robe. Kad Vam kurir donese paket, njemu na licu mesta plaćate iznos onaj koji Vam je stigao u mailu po potvrdi porudžbine.

Platnom karticom direktno na nasem sajtu

Platnom karticom prilikom ličnog preuzimanja u našoj radnji.

Po predračunu za pravna lica

Gotovinom u našoj radnji.

Čekovima građanja u našoj radnji.

Web krediti preko Raiffeisen banke (USKORO)

Kako se šalje poručena roba?

 

Robu šaljemo City Express kurirskom službom. Rok za isporuku robe je 2 do 4 radna dana.

Želite li da Vas obavestimo o novim kolekcijama?