Instagram Reels lansirao je mogućnosti!

Instagram Reels lansirao je nove metrike i trendovske zvukove!

2023-04-17

Instagram Reels lansirao je nove metrike i trendovske zvukove!

Konačno, funkcije koje smo već dugo imali na TikToku!



Instagram brzo smanjuje razliku između svoje platforme i TikToka, kao deo kontinuiranog plana da proguta ovu politički nestabilnu video aplikaciju u potpunosti.

Platforma u vlasništvu Meta kompanije, lansirala je nekoliko novih funkcija za Instagram Reels kreatore 14. aprila, uključujući nove metrike, poklone i prostor dizajniran za korisnike da "pronađu inspiraciju" kroz trendovske audio snimke i heštegove.


"Trudimo se da Instagram učinimo domom za kreatore poput vas da izrazite svoju kreativnost, povežete se sa svojom publikom i zaradite za život", rekao je Meta u blog postu o ovom objavljivanju. "Danas najavljujemo poboljšanja za Reels - da vas osnažimo da radite ono što najbolje radite."


Kreatori sada mogu videti najpopularnije pesme i zvukove na Reels, zajedno sa analitikom koliko puta je zvuk korišćen. Ovo je funkcija koju TikTok ima već neko vreme i koja je potencijalno dovela do uspeha (ili neuspeha) muzičara i pesama na ovoj aplikaciji. Da bi pronašli trendovske zvukove na Instagram Reels, kreatori idu na svoju profesionalnu kontrolnu tablu i skroluju do "Reels Trends", gde će im biti prikazani svi najpopularniji zvukovi i heštegovi. Na primer, danas, 16. aprila, najpopularniji zvuk na Instagram Reels je "What It Is (Block Boy)" od Doechii sa 25.500 snimaka, a najpopularniji hešteg je #coachella sa 5,2 miliona snimaka.

Pored najpopularnijih pesama i zvukova, korisnici i kreatori sada će moći da vide i najpopularnije teme i heštegove - važne alate za kreatore koji žele da dosegnu širu publiku. Kreatori takođe mogu da uređuju video snimke, zvuk, nalepnice i tekst na novoj unificiranoj stranici za uređivanje, a imaju pristup ukupnom vremenu gledanja, prosečnom vremenu gledanja, broju novih pratilaca koje su dobili kao rezultat svojih snimaka, kao i koji fanovi su im poslali poklone - svi ovi podaci su prethodno bili nedostupni kreatorima. Mnogi od ovih alata već su bili dostupni na konkurentnoj aplikaciji TikTok.

Instagram se kretao da nadmaši TikTok još od vremena kada je platforma u vlasništvu ByteDance-a prvi put stekla popularnost u Sjedinjenim Državama, tako da ovo nije ništa novo. Međutim, ovo dolazi u vreme kada TikTok ima problema da se izbori protiv zabrana. Zakonodavci vlada širom sveta su uveli razne zabrane na aplikaciju zbog strahova da TikTok daje podatke korisnika kineskoj vladi.

Dodaj komentar